loading

Broekhorn Gebiedscampagne

Category

Campagnes

Date

15 juli 2015

Client

BPD

Link

Website

Uitdaging

Zet het nieuwe woongebied Broekhorn op de kaart bij de doelgroep. Maak duidelijk dat het gebied nieuw is en losstaat van Alkmaar, Broek op Langedijk en Heerhugowaard. Broekhorn wordt een nieuw dorp.

Oplossing

Het concept ‘natuurlijk rijk’ speelt in op de nuchtere Noord Hollandse doelgroep. Zij genieten nog van de kleine dingen in het leven. Naast een Landmark zijn er meerdere middelen uitgewerkt waaronder de Broekhornerpost, een magazine dat de rijkdom van de regio laat zien. Alledaagse zaken, zoals koken met streekproducten, spelen in de natuur en natuurlijk heerlijk wonen, komen hier aan bod.Als onderdeel van de gebiedscampagne is het lifestyle magazine Broekhornerpost ontwikkeld. Deze viel bij circa 50.000 huishoudens in de regio op de mat.

Oplossing

Passend bij het concept ‘natuurlijk rijk’ toont dit magazine de rijkdom van de regio in alledaagse zaken: koken met streekproducten, spelen in de natuur en natuurlijk heerlijk wonen.

Dit project is gerealiseerd tijdens mijn dienstverband bij viervier.nl 

WordPress Image Lightbox