loading

Weespersluis Gebiedscampagne

Category

Campagnes

Date

21 april 2024

Client

VOF Bloemendalerpolder

Link

Website

Uitdaging

Creëer een creatief en communicatief concept om de nieuwe woon- en leefomgeving van de Bloemendalerpolder te positioneren en op een aansprekende manier bekend te maken bij de doelgroep die hoofdzakelijk uit Amsterdam komt.

Oplossing

De identiteit van het gebied is gebouwd op het goede leven, een verwijzing naar de geschiedenis waarin genotsmiddelen zoals bier, jenever en chocolade Weesp groot hebben gemaakt. De naam Weespersluis positioneert het gebied als eigen dorp, dichtbij Amsterdam voor echte levensgenieters gebaseerd op 4 pijlers: Dichtbij, Centraal, Ruim en Authentiek. Als onderdeel van de gebiedscampagne voor Weespersluis is het lifestyle magazine WS ontwikkeld. In het magazine komen lokale ondernemers aan het woord.

Oplossing

Passend bij het concept ‘het goede leven’ laat dit magazine de diversiteit van Weespersluis zien aan de hand van interviews met lokale ondernemers.

De identiteit is gerealiseerd tijdens mijn dienstverband bij viervier en door mij verder door ontwikkeld in opdracht van en samenwerking met De Wijde Blik.

WordPress Image Lightbox